Promocja 2+2 ROSSMANN


Wczoraj skończyła się kolejna, wielka promocja w KLUBIE ROSSMANN, która trwała aż 10 dni. Można było zakupić wszelkie produkty do pielęgnacji zaczynając od maseczek po peelingi, kończąc na kremach przeciwzmarszczkowych. 
Na czym konkretnie polegała promocja : Wkładamy do koszyka cztery dowolne produkty do pielęgnacji twarzy przy kasie płacimy tylko za dwa ( oczywiście te droższe ) 
Ludzi jak zwykle na takich promocjach było mnóstwo, a nie chciałam spędzić w sklepie całego dnia.  

Pokrótce opowiem Wam co trafiło do mojego koszyka.



Peeling EVREE, bardzo polecana firma przez znajomą, niestety przez przypadek trafiła do mnie wersja do skóry tłustej, ale nie jest źle. Peeling jest bardzo delikatny, konsystencja balsamu, Producent obiecuje głębokie oczyszczenie, z czym niestety się nie zgadzam.
 
Ulubieniec z całej mojej pielęgnacji pianka oczyszczająca NIVEA,  jak to cudo oczyszcza cerę z całego makijażu oraz wszelkich zanieczyszczeń, czapki z głów. Polecam ten produkt każdemu, każdemu, każdemu. Cera sucha i wrażliwa, ta wersja sprawdza się u mnie najlepiej.





BIELENDA, krem przeciwzmarszczkowy 40+ nie jest dla mnie, oddałam go bliskiej mi osobie. Póki co nie jestem w stanie więcej o nim powiedzieć, może w późniejszym czasie.

I PERFECTA, glinkowy peeling enzymatyczny, który ma niwelować naczynka, czy zaczerwienienia na naszej twarzy, stosowałam póki co chyba trzy razy i już po pierwszym użyciu widziałam różnice, wiadomo, cera nie jest całkowicie pozbawiona jakiś niewielkich przebarwień, ale czekam z niecierpliwością na większe efekty. Póki co polecam, zobaczymy co będzie dalej.

A co wpadło do Waszego koszyka ? 

23 komentarze:

  1. Lovely post! Maybe we could follow each other on GFC and
    instagram @djonovic_milica? If yes, follow me and I follow
    back as soon as I see it.
    Let me know with a comment on my Blog

    http://intonezzee.blogspot.com/

    kisses

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nie byłam na tej promocji...
    Ale same perełki widzę wyhaczyłaś ;-)
    pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. super produkty :)
    lubię czytać Twoje posty :)

    kaarollkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. your post very good and very nice.Get new ideas for Long Hairstyles for Round Faces and you want more fashion styles ideas check this Blog lifestylebean.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że nie wiedziałam o tej promocji na pewno bym coś kupiła. Miałam pianke z Nivea i nawet się u mnie sprawdziła. :)

    Obserwuję!;*
    xxveronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ja nie skorzystałam z promocji ostatnio :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również skorzystałam z promocji i jestem bardzo zadowolona :)
    fashion-lovely-look.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczerze? Nawet nie słyszałam o takiej promocji, haha. Jednakże peeling do twarzy brzmi zachęcająco. :)

    http://rozowerekawiczki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Z promocji akurat nie skorzystałam, ale jestem ciekawa tego produktu z NIVEA. Pozdrawiam! ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne rzeczy wyhaczyłaś na promocji! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. skorzystałam z tej promocji i uzupełniłam kosmetyczne zapasy ;) szkoda, że nie wiedziałam wcześniej o tym peelingu z Perfecty. Z chęcią bym go wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem na siebie zła, że przegapiłam tą promocję

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja z tej promocji nie skorzystałam :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. mi udalo sie upolowac paletke rozswietlaczy z vibo ;p

    co powiesz na wspólną obserwację? ja już i to z ogromną chęcią! http://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Urocze zdjęcia :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. love this post :)
    have a nice weekend

    https://www.instagram.com/tijamomcilovic/
    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  17. ja też muszę załatwić sobie jakiś dobry kremik, obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Te kremiki wydają się być fajne :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja kupiłam Mixa płyn do demakijażu oczu i żel do mycia twarzy, ale jeszcze ich nie otworzyłam. Oprócz tego krem, nie dla siebie i krem BB od Garniera, który już kiedyś stosowałam i wróciłam po bardzo długiej przerwie, tak jak poprzednio jestem z niego zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. U mnie wpadły 2 toniki Clean&Clear i Garnier oraz do kompletu żel do mycia twarzy Garnier, oraz krem Bielenda z algami 40+, który sprezentowałam mamie ;)
    Pozdrawiam!
    olarey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. ta pianka nivei działa tak dobrze? Oo

    http://andziaszek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie mam żadnego z tych produktów, ale może na któryś się skuszę :)


    lovvellyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Super produkty, niech Ci służą! :)
    MÓJ BLOG!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 nalalands , Blogger